פעימת
דואליות
3 מפגשים שבועיים
להתבוננות על
מערכות יחסים
דרך העיצוב האנושי
גג
מחזור החיים השנתי לפי העיצוב האנושי, נחלק לארבעה רבעים, דרכם אנחנו עוברים תהליך התפתחות:
רבע החניכה (לידה); רבע הסיביליזציה (התגשמות); רבע הדואליות (מערכות יחסים); ורבע המוטציה (מוות לקראת התחלה חדשה).
במחזור השנתי הנוכחי אנחנו נמצאים בחודשים אלה בעיצומו של רבע הדואליות - שהוא רבע העוסק במערכות יחסים, בחיבור, בהפריה, ובשיעורים שמתקבלים במפגש עם האחר. ברבע הדואליות מתרחש מפגש בין שני גופים, שתי מהויות. מפגש שהוא קשר, שהוא דרך משותפת, ושהוא יצירת ישות זוגית הגדולה מסכום חלקיה (סינרגיה). בסדרה של שלושה מפגשים נצלול להתבוננות בסיפור הדואלי של מערכות-יחסים דרך זווית ההסתכלות של העיצוב האנושי.
המפגשים יכללו תהליך התבוננות אישי על מערכת יחסים משמעותית בחייך.
פירוט של תוכן המפגשים והפורמט מובא בהמשך, מוזמנים להמשיך לקרוא ⇓
"כשאני לעצמי מה אני"
מפגשים אודות מערכות יחסים
כל הפרטים הטכניים:
מחיר מכירה מוקדמת (עד ה-2.9) - 375 שח
מחיר מלא לשלושה מפגשים - 420 שח
מועדי המפגשים:
ערבי חמישי שעה 18:00-21:30
26.9; 19.9; 12.9;
המפגשים יתקיימו בסטודיו שלי ביפו, בקבוצה אינטימית - עד 10 משתתפים.
ובנוסף: הצעה מיוחדת לנרשמים לפעימת דואליות
אפשרות ללוות את התהליך הקבוצתי עם מפגש אישי!
למשתתפי 'פעימת דואליות' אני מציעה מפגש-זום 1:1 של *שעה וחצי* לקבלת בהירות ושלום עם מערכת יחסים מהעבר, במחיר מיוחד: 360 שח (במקום 420 שח). תוקף ההצעה המיוחדת: עד ה 20.10.24
'פעימת דואליות' קוראת לך?
מוזמן'ת להירשם ולהצטרף אלינו:
מה נעשה במפגשים?
במפגשים נבחן מה קורה בתוך אינטראקציות ומערכות יחסים דרך כמה זוויות התבוננות שמציע העיצוב האנושי.
נבין מה משמעותם של מפגשים בינאישיים, ואיך להבין אותם כחלק ממסע החיים האישי. נבדוק מה פשר הקונפליקטים במערכות יחסים, ומה הם באים ללמד אותנו. כל משתתף יוזמן לעבור בשלושת המפגשים תהליך עם מערכת יחסים אחת בה יבחר למקד את ההתבוננות שלו.
עבודה אישית על מערכת יחסים:
חלק מרכזי מהתהליך בפעימת דואליות יהיה עבודת התבוננות אישית. כל משתתף יוזמן לבחור מערכת יחסים מחייו להתבונן עליה לאורך שלושת המפגשים. זו יכולה להיות מערכת יחסים מכל סוג (רומנטית, חברית, משפחתית או מקצועית) ובלבד שנחוותה כמשמעותית.
נרצה לעבוד על מערכת יחסים שמתאפשר להתבונן עליה במבט לאחור, כלומר - עדיף שזו תהיה מערכת יחסים שהגיעה לסיומה, או מערכת יחסים ארוכה שנמצאת בנקודת מפנה. כל מפגש יורכב משני חלקים:
החלק הראשון של המפגש - יוקדש לעבודה אישית על מערכת יחסים דרך תרגילי התבוננות שונים (בעיקר שאלות התבוננות וכתיבה).
בחלק השני של המפגש - נפגש ללימוד משותף ודיון במעגל
נושאי המפגשים המתוכננים:
12.9
תוואי הגורל המשותף
(בעקבות 29-46)
19.9
חיכוך והפריה
(בעקבות 6-59)
26.9
פרידות
(אינטרגרציה והטמעה של הסוף כחלק מהתהליך)
למי מתאים להצטרף לפעימת דואליות:
למי שנמצא בניסוי של העיצוב האנושי, או פתוח לידע הזה (לא צריך להכיר לעומק).
מי שאוהבים מעגלי-שיח.
לא חייבים להיות בזוגיות (העבודה האישית תתמקד במערכת יחסים מהעבר, מכל סוג)
למי שמזהה אותי כמורה ומנחה שמתאימה לו.
עדויות של משתתפי הסדנה
עדן כינור פלא
התהליך גרם לי להעריך ולהודות על הקונפליקטים בקשר, רק בזכותם אנחנו איפה שאנחנו היום.
במקום לראות אותם כמו כתמים בציר הזמן שלנו- לראות אותם כנקודות של שיפט טרנספורמטיבי.
קפיצת גדילה.
היכולת לעשות ריביזה על דברים שחשבתי שכבר סגרתי בתוכי והמשכתי מהם הלאה- גרמה לי ללמוד את הלקחים מחדש ולהעמיק בהם.
לראות אותם היום עם עיניים חכמות יותר ועם הידע של הדיזיין.
יכולתי לבוא לבעלי ולהגיד לו- תודה שבזמנו נפרדת ממני, היום אני יודע כמה קשה היה לך לעשות את הצעד הזה.
אבל היום אני גם מבין כמה חשוב ונחוץ הוא היה-
בזכותו אנחנו הזוג שאנחנו היום,
בזכותו הקשר שלנו יותר טוב מאי פעם.
קימאיה
היי מיכל, רציתי להגיד לך שאני חושבת שזה די גאוני להקדיש מרחב שלם רק לפרידה. זה משהו שהוא חלק אינטגרלי מהחיים של כולנו, אין בן אדם שלא עבר פרידה מאיזה שהוא סוג, ואין מרחבים כאלה שמעבדים פרידות. אני אפילו מצטערת שהמפגשים האלה הולכים להסתיים בקרוב, ולו מהסיבה הפשוטה שהמפגשים מאפשרים את החוויה של העיבוד שקורה במפגשים, וגם בבין לבין.
אני ממש מרגישה שזה עוזר לי. קורים לי דברים במהלך השבוע שמאפשרים לפרידה הזו להשתחרר ממני בעוד צורות ובעוד דרכים שבכלל לא חשבתי עליהם או תכננתי אותם. ממש משמעותי לי. תודה.
משתתפת בעילום שם
היה לי מאד משמעותי. טקס הפרידה בסוף היה מאד מדויק ומרגש, הייתי זקוקה לזה. הבנתי לאורך התהליך, וגם קצת לפני זה בתקופה האחרונה, שלא עברתי שום עיבוד רגשי עם מערכת היחסים הזאת, ברחתי מזה כל הזמן, וזאת הייתה בשבילי הזדמנות משמעותית לעשות את זה. העבודה בסדנה הבהירה לי שאני ממש זקוקה לספר את הסיפור הזה.
משתתף בעילום שם
התהליך הזה הוביל אותי באמת לאינטגרציה. לאיזשהו סיכום של פרק בתוך החיים שלי. נתן לי המון תובנות רגשיות שהראו לי את הבעיות שהיו בפרק הקודם, ולימוד לקראת הפרק הבא. פעימת דואליות ממש עזרה לי בהקשר הזה. וזה היה מאד משמעותי עבורי.
הי, אני מיכל לביא
קצת עליי:
פרוג'קטורית מאז 1977 (: בניסוי של העיצוב האנושי מאז 2018. אנליסטית מוסמכת מטעם בית הספר האוסטרי להיומן דזיין.
בנוסף אני מטפלת רגשית בשיטת 'התמקדות', 'העבודה', ושיטות נוספות.
לפני שפגשתי את העיצוב האנושי הייתי אדריכלית ומתכננת ערים. המפגש עם הידע הזה טלטל את עולמי ושינה את נתיב חיי.
העיצוב האנושי נתן לי כלים שלא דומים לשום דבר שפגשתי לפני כן להבין את עצמי, את הזולת ואת העולם.
כיום אני שמחה להעביר את הידע הזה הלאה, למי שמרגיש קריאה,
וגם ללוות את דרך ההתפתחות האישית במישור הרגשי והרוחני.
מעבירה קריאות מפה; תהליכים מתמשכים של ליווי רגשי; סשנים נקודתיים של ייעוץ והכוונה; קורסים וסדנאות ברוח העיצוב האנושי.
נבנה באמצעות מערכת דפי הנחיתה של רב מסר