מפגש פרוג'קטורים
שישי 12.7, יפו
בנושא: להרגיש הזמנה
המועד: יום שישי , 12.7 יפו. כתובת מדויקת תמסר לנרשמים
"להרגיש הזמנה"
אני מאמינה שכל פרוג'קטור נולד עם הזמנה קומפלט. בכל רגע ורגע ויש לנו הזמנה. למה אני מוזמנת עכשיו? האם אני יכולה לראות את ההזמנה שישנה? או שאני נוטה לראות דווקא את אי-ההזמנה? איך מזהים הזמנה? האם הזמנה צריכה להיות רשמית ומילולית? ו - האם יש דבר כזה "להזמין את עצמי"?
האם אני בעצמי הזמנה? הזמנה למה אני? (:
***
המפגש יכלול תרגילי התבוננות, תרגילי חוויה, דיון ושיתופים בנושא "להרגיש הזמנה". מוזמנים להרגיש את זה <3
כל הפרטים:
תאריך: 12.7 (שישי); שעה: 11:00 - 14:30
מיקום: יפו (ליד חוף גבעת עליה). כתובת מדויקת תמסר לנרשמים.
עלות השתתפות: 70 שח.
כיבוד ונשנושים: כל אחד מביא משהו להתכבד יחד
מספר המקומות מוגבל; מוזמנים להירשם ולהבטיח מקומכןם.
מדיניות ביטולים - ביטול עד יומיים לפני מועד הסדנה יקבל זיכוי מלא. ביטול השתתפות אחרי 10.7 ב 15:00 לא יקבלו החזר. אפשר למצוא מחליף בתיאום ובאישור שלי.
מועד אחרון להרשמה: 11.7 בשעה 10:00. מצטרפים? (:
אפטר סדנה - קירוב לבבות פרוג'קטורי (עד 16:30)
הסטודיו ישאר פתוח עד 16:30 להמשך מפגש פתוח ללא הנחיה. לפעמים כיף להישאר, להמשיך להכיר, להעביר עוד ידע, ליצור קשרים ולקרב לבבות (:
מתלבטים ורוצים להתייעץ?
תמונה ממרפסת הסטודיו לאווירה (:
מוזמנים!
נבנה באמצעות מערכת דפי הנחיתה של רב מסר